Philip en Aruna

In Voorstellingen

Op 8 december dansen wij de sprookjesvoorstelling Philip en Aruna in de grote zaal van de Philharmonie Haarlem. De muziek wordt gespeeld door het Kennemer Jeugd orkest (KJO) o.l.v. Matthijs Broers, het verhaal is geschreven door een leerling van het Stedelijk Gymnasium en het ballet wordt verzorgd door De Haarlemse Balletschool o.l.v. Rosemarije Zuidgeest.

Het verhaal gaat over Philip, een koningszoon en het meisje van zijn dromen Aruna. Natuurlijk, zoals het in een sprookje hoort, is daar ook de gemene, jaloerse prinses die met hulp van de heksen het geluk van beiden probeert te verwoesten. Het verhaal speelt zich af in en rond het Paleis van de Koning, een rol die vertolkt zal worden door niemand minder dan… Hakim! Zullen Aruna en Philip lang en gelukkig leven? Als je dat wilt weten, kom dan op zondagmiddag 8 december naar de Philharmonie!

Komt dus allen op zondag 8 december naar de Philharmonie Haarlem. Aanvang voorstelling 15:00 uur. Prijs voor volwassenen € 17,50 en voor kinderen tot 17 jaar en bezitters van een CJP € 12,50. Kaarten reserveren en kopen via info@dehaarlemseballetschool.nl.