Sinterklaaskadotip

Geef een uniek uitje naar de Philharmonie om te genieten van ballet en levende muziek.

Op zondag 8 december om 15:00 uur presenteert De Haarlemse Balletschool het sprookje Aruna en Philip in de Grote Zaal van de Philharmonie. De voorstelling wordt gedanst door onze leerlingen die minstens twee keer in de week klassiek ballet doen.

De muziek wordt verzorgd door het Kennemer Jeugd Orkest met orkestleden tot 21 jaar en het verhaal is geschreven door Jet van Noort. Zij heeft met dit sprookje de verhalenwedstrijd van het Stedelijk Gymnasium gewonnen. De rol van de koning wordt vertolkt door niemand minder dan de welbekende acteur Hakim!

De beide vorige samenwerkingen met het KJO resulteerden in voorstellingen die het gebruikelijke hoge niveau van musici en dansers nog overstegen. Kaarten zijn verkrijgbaar bij De Haarlemse Balletschool (reserveren via e-mail) en bij de Philharmonie.