Sunday Sessions

De Haarlemse Balletschool organiseert door het jaar heen verschillende Sunday Sessions. Dit zijn korte cursussen met een wisselend thema. Je kunt de cursussen volgen naast je vaste lessen op onze balletschool, maar voor veel Sunday Sessions kun je je ook inschrijven als je geen leerling bij ons bent.

Tijdens seizoen 23/24 zijn de volgende Sunday Sessions georganiseerd: Basis Klassiek Ballet voor Volwassenen, Choreografie Moderne Dans voor Tieners en Choreografie voor Volwassenen.

Voor seizoen 24/25 staan er ook weer leuke Sunday Sessions op het programma, dus houd onze website en socials in de gaten! Wil je een bericht krijgen als er een nieuwe cursus start? Meld je dan aan voor de maillijst via sunday-sessions@dehaarlemseballetschool.nl

EERSTVOLGENDE SUNDAY SESSION

BASISCURSUS KLASSIEK BALLET VOOR VOLWASSENEN

Heb je altijd al eens aan klassiek ballet willen beginnen? Heb je helemaal geen ervaring? Ben je nieuwsgierig? Heb je al ervaring maar wil je weer eens helemaal terug naar de basis? Doe mee!

In september start De Haarlemse Balletschool een korte cursus klassiek ballet voor volwassen beginners op zondagochtend. In deze cursus leer je de beginselen van de klassieke ballettechniek. We gaan aan de slag met houding, voet- en armposities, muziek en basisballetoefeningen zoals de plié, tendu en relevé.

De cursus is geschikt voor iedereen die geïnteresseerd is in klassiek ballet, het altijd al eens heeft willen proberen of die het leuk vindt om zich (opnieuw) te verdiepen in de basistechniek.

Dans je mee op zondagochtend? Voor meer informatie, mail sunday-sessions@dehaarlemseballetschool.nl

Dansers:        Volwassen
Data:               22 en 29 september en 6, 13 en 20 oktober
Tijd:                 10:00 – 11:15