sunday sessions

Sunday Sessions

De Haarlemse Balletschool organiseert door het jaar heen verschillende Sunday Sessions. Dit zijn korte cursussen met een wisselend thema. Je kunt de cursussen volgen naast je vaste lessen op onze balletschool, maar voor veel Sunday Sessions kun je je ook inschrijven als je geen leerling bij ons bent.

Tijdens seizoen 23/24 zijn de volgende Sunday Sessions georganiseerd: Basis Klassiek Ballet voor Volwassenen, Choreografie Moderne Dans voor Tieners en Choreografie voor Volwassenen.

Voor seizoen 24/25 staan er ook weer leuke Sunday Sessions op het programma, dus houd onze website en socials in de gaten! Wil je een bericht krijgen als er een nieuwe cursus start? Meld je dan aan voor de maillijst via sunday-sessions@dehaarlemseballetschool.nl

Sunday Sessions

Eerstvolgende Sunday Session

CHOREOGRAFIE VOOR VOLWASSENEN

Lijkt het je leuk om een hele choreografie te leren en uit te voeren? Wil je meemaken hoe een balletproductie ontstaat? Zou je wel eens op het podium van de Stadsschouwburg willen dansen? Dans dan mee op zondagochtend!

Op 12 mei start De Haarlemse Balletschool de Sunday Session Choreografie voor Volwassenen. Alle volwassen leerlingen van alle niveaus zijn van harte welkom. Tijdens de Sunday Session maken we een choreografie die wordt opgevoerd tijdens de voorstelling Hansje en Grietje. Deze voorstelling wordt op 22 en 23 juni gedanst in de Haarlemse Stadsschouwburg.

Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan aan! Mail voor meer informatie naar sunday-sessions@dehaarlemseballetschool.nl of vraag de docent.

Dansers:        Volwassen leerlingen van De Haarlemse Balletschool *
Data:               zondag 12, 19, 26 mei, 2, 9, 16 juni
Tijd:                 10:00 – 11:30
Locatie:          Studio Kinderhuisvest 31-33
Prijs:               € 105,-
Docent:          Rosemarije
Aanmelden: Via lijst op de deur in onze studio’s of stuur een e-mail

* = Als er 6 dansers of meer zijn gaan we van start.