THUIS DANSEN: voor kinderen van 6 tot 10 jaar

In Thuis dansen

Deze oefeningen zijn voor kinderen uit de groepen primary, standaard 1, standaard 2, grade 1 en DanceAmbition 1.

Natuurlijk doen jullie in de gewone les niet allemaal dezelfde dingen, maar tijdens deze periode hebben we geprobeerd oefeningen te maken die voor alle kinderen leuk zijn. Soms moet je naar een bepaalde juf kijken en met haar meedoen.

We beginnen met de warming-up, die kan iedereen gewoon meedoen

Warming-up 1:

Warming-up 2:

Nu komen de pliés. Als je in de primary groep of standaard 1 zit, kun je met Tyche en Rosemarije meedoen, als standaard 2, grade 1 of DanceAmbition 1 doet, kun je met Marije meedoen. Je kunt de tafel of een stoel als barre gebruiken.

Pliés:

Als laatste doen we vandaag de tendu’s. Je kunt de oefening los of aan de barre doen. Hoe je je armen houdt kun je zelf kiezen.

Tendu’s:

Volgende week komen er weer nieuwe oefeningen bij. Veel plezier!