Sneeuwwitje in het Stadsschouwburg Haarlem

sneeuwwitje 2.0

Iedereen is blij in de cupcakewinkel van Sneeuw, maar door een nare list van haar jaloerse tante moet ze haar winkel sluiten. Verloren loopt Sneeuw door de stad, maar al snel maakt ze nieuwe vrienden. Per ongeluk doet ze mee aan de auditie voor “Sneeuwwitje, de serie”, waarvoor ze wordt aangenomen. Ze krijgt de hoofdrol! Al gauw is ze op televisie. Op een avond zapt de tante van Sneeuw van net naar net en plotseling ziet ze haar nichtje vol in beeld! Ze bedenkt een nieuw plan. Zou het goed aflopen voor Sneeuw?

In de voorstelling Sneeuwwitje 2.0 wordt een eigentijdse versie van het bekende sprookje gedanst. Ontroerende, grappige en mooie dansen worden opgevoerd op prachtige muziek. Samen met acteur Thijs Thissen zorgen de dansers ervoor dat de voorstelling een lust voor het oog en een heerlijk lopend geheel is voor jong en oud.

Voorstellingen:

zaterdag 23 juni 2018 13:00 en 16:45 uur
zondag 24 juni 2018 13:00 en 16:45 uur

Stadsschouwburg Haarlem
Wilsonsplein 23
Toegang €17,50 (incl. drankje na de voorstelling)
Kaartjes via www.theater-haarlem.nl

Voorstellling