Nieuwe studio, rooster & inschrijven

In Algemeen

Beste allemaal,

Het seizoen 13/14 loopt ten einde. Met enthousiasme gaan we het nieuwe seizoen tegemoet.

STUDIO’S 14/15

In september 2014 opent De Haarlemse Balletschool een nieuwe grote balletstudio aan het Kinderhuisvest 31-33. Deze studio is 3x zo groot als de studio’s die wij gewend zijn en zal in de zomer van een nieuwe balletvloer worden voorzien en worden omgetoverd tot een heerlijke lichte ruimte.

Een groot deel van de lessen zal op deze nieuwe locatie worden gegeven. De accommodatie aan de Hagestraat vervalt hiermee. In onze studio aan de Cornelissteeg 7 zullen lessen worden gegeven aan kinderen en kleinere groepen tieners en volwassenen.

Bij de feestelijke opening in het volgend seizoen nodig ik alle leerlingen, ouders en andere belangstellenden van harte uit een kijkje te komen nemen in onze prachtige nieuwe studio.

ROOSTER EN INSCHRIJVEN

Binnenkort ontvang je bij de balletles het Dansboekje 14/15 met alle informatie over de lessen in het komende seizoen. Het lesrooster staat echter nu al online en je kunt dan ook vanaf nu inschrijven via www.dehaarlemseballetschool.nl/inschrijven. Wacht niet en schrijf je in zodat je zeker bent van een plek in de door jou gekozen les!

NIEUWE LESSEN OP HET ROOSTER

Naast de vertrouwde klassieke en moderne lessen vind je op het rooster nieuwe lessen streetdance voor tieners en volwassenen. Deze lessen worden gegeven door Noëlla Kriele.

Noëlla heeft gedurende seizoen 13/14 tijdens het zwangerschapsverlof van Britt en de les Dancemix vervangen. Haar lessen kenmerken zich door vaart, dynamiek en vrolijkheid.

Er komt ook een mannelijke docent. De tweede nieuwe docent op het rooster is Alex Ismailov. Alex geeft Dancemix met elementen uit breakdance en hiphop. Deze les is een aanrader voor jongens in de leeftijd 10+ maar ook meisjes zullen zijn les waarderen.

Ik nodig geïnteresseerden van harte uit in september een proefles te komen doen!

Mocht je vragen hebben over de lessen op het rooster of de locaties kun je mij bereiken via info@dehaarlemseballetschool.nl of 023-5244884.

Voor nu wens ik iedereen een zonnige zomer en tot in de week van 1 september!

Rosemarije Zuidgeest

P.s.: Voor het allerlaatste nieuws volg je ons op Facebook!