Corona

In Algemeen

Door de grote onrust, aangescherpte maatregelen en het advies om sociale contacten te beperken, hebben wij besloten De Haarlemse Balletschool in ieder geval tot en met 31 maart te sluiten.

Het is binnen onze balletschool onmogelijk om te garanderen dat er geen fysiek contact is tussen leerlingen, noch dat afstand tussen leerlingen altijd 2 á 3 meter is. Het voelt gek om midden in het seizoen de deuren te sluiten en we vinden het jammer, maar we hopen hiermee een steentje bij te dragen aan het afremmen van het virus. Mocht de situatie veranderen houden we jullie op de hoogte.

Achter de schermen gaan we natuurlijk volop door met de voorbereidingen van de voorstellingen, zodat we, als deze periode voorbij is, daar weer met onze volle aandacht aan kunnen werken.

cecchetti