Alles knip ik met mijn schaar

Op zaterdag 9 december om 19:30 uur presenteert De Haarlemse Balletschool de voorstelling “Alles knip ik met mijn schaar” in de Grote Zaal van de Philharmonie.

Het optreden is het resultaat van de samenwerking tussen het Kennemer Jeugdorkest, het Stedelijk Gymnasium en De Haarlemse Balletschool. De voorstelling wordt gedanst door onze leerlingen die minstens twee keer in de week klassiek ballet doen en leerlingen die het DanceAmbition-programma volgen.

De muziek wordt verzorgd door het Kennemer Jeugdorkest met orkestleden tot 21 jaar en de gedichten zijn geschreven door leerlingen van het Stedelijk Gymnasium. De vorige samenwerkingen met het KJO resulteerden in voorstellingen die het gebruikelijke hoge niveau van musici en dansers nog overstegen.

Kaarten zijn verkrijgbaar bij De Haarlemse Balletschool en bij de Philharmonie.

Schaar