SINDS 1979 GEVESTIGD IN HAARLEM-CENTRUM

Kinderhuisvest 31-33, 2011 NP Haarlem

Kinderhuisvest - De Haarlemse Balletschool

DE STUDIO’S VAN DE HAARLEMSE BALLETSCHOOL

Op 1 september 2014 hebben wij een nieuwe, professionele dansstudio geopend aan de Kinderhuisvest 31-33 te Haarlem. Deze grote (220 M2 dansvloer) studio is voorzien van een zwevende balletvloer, barre, spiegels, muziekinstallatie en piano.

In deze studio worden kinderlessen, tienerlessen en volwassenenlessen gegeven op verschillende niveau’s, van half- tot vergevorderden, in de stijlen klassiek ballet en moderne dans. Vanaf 12 jarige leeftijd maakt het dansen op spitzen deel uit van de balletles voor kinderen die minimaal twee keer in de week balletles volgen.

Naast deze nieuwe studio is de vertrouwde ruimte aan Cornelissteeg 7 ook in gebruik. In deze intieme studio worden vooral peuter- en kleuterlessen, kinderlessen en halfgevorderde klassieke balletlessen voor volwassenen gegeven.