Coronamaatregelen

We hebben voor beide studio’s voorzorgsmaatregelen genomen om het coronavirus tegen te gaan. Zo ontsmetten we na iedere les de barre en dweilen we na iedere dansdag de vloer en maken we de toiletten schoon. Bij binnenkomst vragen we de leerlingen hun handen te ontsmetten en letten we erop dat er voor leerlingen van boven de 18 voldoende ruimte is tussen de dansers. Leerlingen en ouders vragen we het volgende te doen:

STUDIO CORNELISSTEEG:

• Kom omgekleed naar de les, want we houden de kleedkamer gesloten.
  • Ouders gaan niet mee naar binnen:
  • Kinderen tot en met het niveau primary worden voor de deur door Tyche opgehaald.
  • Kinderen vanaf de groepen standaard 1 mogen zelf doorlopen en rustig in de studio hun balletschoenen of sokken aandoen.
  • Na de les worden onze jongere leerlingen weer naar buiten gebracht via de deur van nummer 9, zodat we zeker weten dat alle kinderen zijn opgehaald. Zorg dat je als ouder/verzorger op tijd bent, want de volgende les gaat ook weer van start. De laatste vijf minuten kan er niet bij de les gekeken worden, vanwege de anderhalvemeterregel voor volwassenen. Blijf dus buiten wachten.
  • Let ook buiten op de 1,5 meter afstand!
  • Blijf thuis bij klachten en meld je af via info@dehaarlemseballeschool.nl.

STUDIO KINDERHUISVEST

• Kom omgekleed naar de les en loop naar de kleedkamer om je schoenen en jas uit te doen.
  • Ga binnendoor de studio in en neem je jas en schoenen mee.
  • Na de les neem je jas en schoenen mee naar de hal om ze daar aan te trekken.
  • Ouders mogen in de hal zitten behalve als het te vol wordt en de 1,5 meter niet wordt gehaald. Wacht dan graag even buiten wachten.
  • Blijf bij klachten thuis en meld je af via info@dehaarlemseballeschool.nl

PEUTERS

Voor de allerkleinsten kan het spannend zijn om (weer) te beginnen. Daarom mag er, als het nodig is, maximaal 1 ouder mee naar binnen om te helpen met de jas en de schoenen. Zodra dat niet meer nodig is, is het fijn als de jonge danser zelf met Tyche meeloopt en de ouder niet naar binnen komt.

PROEFLESSEN

Kinderen die een proefles komen doen mogen maximaal 1 ouder meenemen om te kijken. Broertjes en zusjes kunnen we helaas niet toelaten bij de proefles.

We hopen ook met deze maatregelen weer een bijdrage te kunnen leveren aan het tegengaan van de verspreiding van het coronavirus.