De Haarlemse Balletschool laat graag zien hoe de leerlingen zich ontwikkelen. Elk jaar rond de kerstdagen presenteren wij sfeervolle open lessen in onze grote studio waarin de leerlingen hun vorderingen tonen.

Om de magie van de dans op het publiek over te brengen geven wij elke twee jaar een voorstelling in de Stadsschouwburg Haarlem. Met behulp van (live) muziek, een origineel lichtplan en geluids- en theatereffecten, schitteren de leerlingen in een avondvullend verhaal.

Daarnaast verleent De Haarlemse Balletschool regelmatig medewerking aan projecten. In samenwerking met het Kennemer Jeugd Orkest en het Stedelijk Gymnasium zijn er bijvoorbeeld 3 grote voorstellingen in de Grote Zaal van de Philharmonie gegeven.

Ook treden leerlingen van De Haarlemse Balletschool op in kleinere producties met een meer experimenteel karakter, uitgevoerd in vlakke-vloer-theaters.

Onlangs in het theater:

Klik op de affiche voor meer informatie

HOOGTEPUNTEN UIT VORIGE SEIZOENEN

Stardust – De Haarlemse Balletschool