Roosterwijzigingen 5 t/m 15 april

In Algemeen, Examens

In verband met de officiële Cecchetti-balletexamens en onze eigen schoolexamens is er een aantal roosterwijzigingen in de periode van 5 t/m 15 april.

Van woensdag 5 t/m zaterdag 8 april vinden de balletexamens plaats in onze studio aan de Kinderhuisvest. De reguliere lessen in deze studio komen hierdoor te vervallen en zullen worden ingehaald in de extra lesweek van 26 t/m 30 juni.

In de week na de Cecchetti-examens (van 10 t/m 15 april) vinden de schoolexamens plaats in de studio aan de Kinderhuisvest. Leerlingen die deelnemen aan deze examens ontvangen een brief met daarin verdere informatie en de tijd dat zij verwacht worden. Voor leerlingen die het Cecchetti-examen hebben gedaan geldt deze week een aangepast rooster. Voor veel lessen is een kijkles ingepland waarin de leerlingen nog een keer de examenstof zullen presenteren. Dit zal in de lessen besproken worden. Het rooster hangt op de deur van de studio’s en is hier te vinden op onze website of je klikt op onderstaande afbeelding voor het volledige overzicht.

Roosterwijzigingen

Tot aan de zomervakantie zijn er nog vrije dagen, vakanties en kleine voorstellingen. Hieronder nog even de precieze data:

Paasweekend: Vrijdag 14 t/m maandag 17 april (sommige groepen hebben schoolexamen of kijkles)
Meivakantie: Maandag 24 april t/m zondag 7 mei
Hemelvaart: Donderdag 25 mei
Pinksteren: Maandag 5 juni
StudioProducties: Zaterdag en zondag 1 en 2 juli
Zomervakantie: Maandag 3 juli t/m zondag 10 september

Ik wens alle examenkandidaten nog veel plezier met het voorbereiden van de examens en vast toi toi toi!

Voor vragen ben ik bereikbaar via Rosemarije@dehaarlemseballetschool.nl of 023-5244884.

Hartelijke groet,

Rosemarije Zuidgeest