Nieuwsbrief mei 2013

In Algemeen

Haarlem, mei 2013

Beste allemaal,

Hierbij alweer de laatste nieuwsbrief van dit seizoen met informatie over onze voorstellingen en komend dansseizoen.

CECCHETTI BALLETEXAMENS

In april zijn de officiële Cecchetti-balletexamens afgenomen. De Engelse examinatrice Cara Drower is drie dagen bij ons geweest om alle kandidaten te zien en te beoordelen en AL ONZE LEERLINGEN zijn GESLAAGD! Gefeliciteerd!

SCHOOLEXAMENS

Meteen na de officiële examens zijn ook de schoolexamens afgenomen. Het was erg leuk om alle leerlingen zo goed voorbereid de lessen te zien presenteren. Ook de schoolexamens zijn door alle kandidaten met GOED RESULTAAT gehaald. Ook gefeliciteerd!

FEESTELIJKE AFSLUITING DANSJAAR

Natuurlijk sluiten we het jaar weer af met feestelijke voorstellingen. Dit seizoen dansen we het verhaal van Sjakie en de Chocoladefabriek in de Lichtfabriek op 29 en 30 juni.

Het verhaal wordt vijf keer met een andere bezetting en met verschillende choreografieën uitgevoerd. Alle leerlingen doen tenminste één dans in één van de voorstellingen. Vanaf 3 juni zijn kaartjes á € 6,50 te koop bij de docenten van De Haarlemse Balletschool.

Alle leerlingen krijgen een brief mee naar huis met de tijd van de generale repetitie en de voorstelling van hun groep. Het gehele schema is te bekijken op www.dehaarlemseballetschool.nl.

PRE-VAKANTIE CURSUSSEN

Vóór de zomervakantie organiseren wij nog twee cursussen voor tieners en volwassenen op de maandagavond:

DANS JE FIT EN SLANK MET ZUMBA

van 19:30 tot 20:30 uur

&

TAPDANCE

op maandag van 20:30 tot 21:30 uur. We hebben een aantal paar tapschoenen te leen, dus wie de schoen past…

Geef je op voor deze cursussen en probeer nog voor de vakantie een hele nieuwe dansstijl uit!
Start lessen: 27 mei
Docent: Britt Eerkens
Locatie: Spiegelzaal Hagestraat 10
Lesgeld: slechts € 50,- per cursus
Informatie en inschrijven: info@dehaarlemseballetschool.nl!

BALLETSEIZOEN 2013 – 2014

Binnenkort ontvang je het DANSBOEKJE 13/14. Hierin staat alle informatie over het komend dansjaar zoals het nieuwe rooster. Je kunt je vanaf dat moment INSCHRIJVEN via onze website www.dehaarlemseballetschool.nl. Wacht niet en schrijf je in zodat je zeker bent van een plek in de door jou gekozen les!

Ten slotte:

LIKE US OP FACEBOOK

De Haarlemse Balletschool is actief op facebook. Op onze facebookpagina vind je berichtjes over klein en groot dansnieuws, zoals leuke berichtjes over de open lessen, de workshops, balletexamens, open-lessen en onze voorstellingen. Ook vind je nieuws over voorstellingen die op het moment door gezelschappen gedanst worden in de theaters, muziek die gebruikt wordt in de lessen en films die op een of andere manier invloed hebben op de lessen. Bezoek onze pagina en like us!

Voor nu wens ik iedereen veel plezier met de voorbereidingen voor de voorstellingen Sjakie en de Chocoladefabriek en voor het publiek: tot ziens op 29 en/of 30 juni!

Hartelijke groet,
Rosemarije Zuidgeest