Bijna vakantie, maar eerst….

Haarlem, juni 2015

Beste allemaal,

Het is bijna vakantie, maar wij zijn alweer druk bezig met de voorbereidingen voor het nieuwe dansseizoen. Het nieuwe rooster is bekend en je kan je ook weer inschrijven voor het nieuwe seizoen. Kijk ook eens naar ons nieuwe programma DanceAmbition, wie weet is het wat voor jou.

Maar eerst hebben we nog twee zomerse StudioProducties op de agenda staan: op zondag 21 juni en zondag 28 juni in de studio aan de Kinderhuisvest. Er zijn voor beide dagen nog enkele kaarten beschikbaar, dus wees er snel bij. Wij hopen dat jullie er net zoveel zin in hebben als wij.

Na de laatste StudioProductie begint de zomervakantie op 29 juni, en we starten weer op maandag 7 september.

Wij zien jullie nog op de lessen en tijdens de StudioProducties maar willen jullie toch alvast een hele fijne zonnige vakantie toewensen en zien jullie graag terug in het volgende seizoen!

Rosemarije Zuidgeest & docenten

Nieuws en informatie De Haarlemse BalletschoolNieuws en informatie De Haarlemse Balletschool